thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Dagen har varit helt okej, som vanligt två borta men det gick ändå..
Skulle ju åkt till gymmet idag men har idag misstänkt att jag eventuellt har någon form av reumatism.
Mina benhinneinflammationskänningar kommer oftast just när det blir dåligt väder eller snabb kyla..
Så ja har ganska ont just nu.. men försöker ligga med benen upphöjt, det hjälper lite iallafall..
Får väl försöka boka en läkartid och se om det är något man kan göra åt det.
Inte för att jag klagar, jag jobbar även fast varje steg gör ont men det är ganska jobbigt att ha så i några dagar i min livsstil..
Isen gör det inte precis lättare, föll i backen ganska hårt idag och ja att hundarna fick cpdamp efter det gjorde ju de hela inte bättre..
Får hoppas att jag orkar ta mig till gymmet imorrn på lunchen istället.
Ska försöka sova nu då det börjar göra alldeles för ont och känner att hvudvärken är påväg att bryta ut igen.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: