thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Ja vad ska man säga och vart ska man börja..
Detta året är snart slut.. en dag till att känna sig värdelös i 2019.. fucking great.
Ja på senaste tiden.. eller vem fan försöker man lura, hela jävla året har varit piss. 
Det kan man ju se på mina 3 inlägg detta år, kan ju säga att inget har förändrats. 
 
Jag mår skit, är en riktigt värdelös människa. 
Jag pallar bara inte mer, hur mycke man än försöker så kommer man inte ifrån skiten. 
Jag är fast, fast i det här jävla pissmåendet och ingenting hjälper. 
Jag är bara så trött.. 
De senaste åren har bara gjort allting värre, 2017 skulle jag försöka jobba mindre ta tag i mig själv och mitt mående.. ahh det gick väl säkert bra till en början men sen står man där med 3 deltidsjobb och vill göra alla nöjda så man jobbar stup i kvarten fast kroppen säger nej.. allt för att göra andra nöjda.
Kör på så i två år.. tänker nej men jag startar eget då kan jag jobba lite mindre, kommer gå hur bra som helst. 
Men då blir man pissad på och måste jobba ännu hårdare för att ens klara sig varje månad. 
Så nu är jag här, tillbaka på ruta 1 hårdare en nånsin med en kropp som knappt fungerar. 
Jag kämpar med allt jag har för att orka men min energi och tid har tagit slut. 
Jag har 2 månader på mig att lösa ett jobb, något som just nu känns hopplöst. 
Ingenting vill gå min väg och jag får bara mer panik. 
Jag tappar kontrollen. 
Över allt. 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: