thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Jaa då har man äntligen en veckas ledighet, så välbehövligt.
Har känt mig så trött på senaste men denna veckan har jag tagit tag i att gå upp kvart i 6 varje morgon och sprungit/promenerat och det har hjälp lite iallafall.
Veckorna bara springer iväg, nu börjar allt bli klart här hemma. Igår var jag ledig så har fixat för fullt, satte ihop alla utemöbler till ballen. Blev bra lite trångt men ska byta till ett annat bord bara. 
Sen tvättat och städat, hann o käka med lina en snabbis också. Så längesen man hann ses, jag har ju bara jobbat typ 24/7 senaste veckorna så man har knappt hunnit med nånting förutom att jobba o hinna ner till stallet. 
Midsommar var trevlig, vi var bara hemma och tog de lugnt. Drog till Niklas och Amanda efter lunch och chillade med dom, lagade god mat o drack en massa. Hahah tur att vi hade gångavstånd hem iallafall. 
Lördagen var verkligen bara en hemma dag, jag drog ner en stund till stallet senare under dagen sen var de bara soffmode. 
På söndagen drog vi till ikea och fixade lite mer grejer och resten fick jag som sagt hem igår, första gången hemleveransen funkade som den skulle.
Nu har jag lilla Nerone hemma fram till måndag tror jag, skönt att ha en liten vovve igen och han är ju supermysig. 
Skönt att hundarna verkar funka iallafall trots Peters allergi. 
Har inte så mycke inplanerat för den lediga veckan, mest försöka ta de lugnt och göra mig redo för de kommande långa jobbveckorna. 
Har bokat en mysig helg till nästa vecka som jag tror kommer bli jättebra, skönt att få komma bort lite tror jag. 
Så först till västerås, sen vidare till borlänge sen ett litet stopp på landet i örebro på vägen hem.
Blir en mysig roadtrip!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: