thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Jaa då började man på jobbperioden på 20 dagar igen då.
Börjar dock inte så bra, igår fick jag sova 2 timmar.. vaknade av halsont och en täppt näsa och kunde inte somna om, gav upp vid 03.30 och gick upp istället.
Dagen var riktigt jobbig, fick jobba med feber och snorig näsa. 3 hundar men dom gick ganska bra ändå men jävligt jobbigt.
Känner inte heller att jag kan sjukanmäla mig.. både för att dessa kunder denna vecka typ fått vänta 3-4 veckor och för att jag behöver pengarna. 
Idag har man typ ingen röst och världens huvudvärk, lite feber kvar men jag hoppas dagen går smidigt.
Hade ju som sagt sista lediga helgen i helgen, försökte göra de mesta av den.
På fredan käkade jag lunch med lina, planerade sen även att jag skulle hämta upp henne efter jobbet.
Så vi drog o handlade, åkte hem hit o lagade mat. Förberedde lite käk till pickniken som vi skulle ha under helgen.
Riktigt trevligt.
På lördan var det lite jobb sen åkte jag ner till stallet, blev en mysig tur ute i solen.
Efter de kom Lina och dom ner till alby så gick vi ner och satte oss på ängarna, väldigt mysigt.
Peter skulle vara borta och jobba hela helgen men som tur var så blev de inställt, så vi spenderade hela söndagen att fixa lägenheten.
Fått upp alla möbler i vardagsrummet och börjat sätta upp valvet.
Nu har vi verkligen bara småfix kvar så nu kan man börja flytta in på riktigt.
Ska bli så skönt!
Inte för att jag kommer hinna fixa något förrän i juni menmen.
Nu måste jag snart gå upp, ska besiktiga bilen..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: