thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Jahaaa.. då är snart april slut och nu börjar maj.. 
5 månader i detta år och ja jag kan väl säga som vanligt, jag hade hoppats att jag skulle må bättre. 
Såg nästan lite ljust ut efter februari månad då jag slutade på Danderyd, hade en bra plan att köra på mina 2 helger i månaden och sen jobba ca 3 dagar i veckan, ta det lite lugnt få samla energi och må bra..
Men så blev det ju inte riktigt.. 
Fick sparken, stog helt utan någon fast inkomst som man ändå hade räknat med från början.
Från att få jobba som jag hade tänkt - 3 dagar i veckan står jag nu snart med jobb 6 dagar i veckan och det räcker knappt för att få in det jag behöver. 
Jag vet inte om man ska skratta eller gråta, jag kommer verkligen aldrig bli bra. 
Men det är bara att resa sig upp, på med de där leendet och göra folk nöjda. 
Ingen behöver ju veta hur det egentligen ligger till. 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: