thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Har precis lagat klart matlådor för denna jobbvecka.
Skulle ju egentligen varit ledig idag men Emli är sjuk så jag hoppar in.. Ångrar mig lite nu..
Men helgen har varit bra, har varit ledig sen i fredags. När Peter kom hem var de bara att packa de sista o åka till landet.
Var inte speciellt fint väder men skönt att bara komma bort lite.
God mat som alltid, tog ett morgondopp i sjön på lördagen haha kan ju säga att de inte blev något mera dopp fyfan va kallt de va!
Gick några timmar i skogen men helt tomt på svamp.. men skönt att komma ut iallafall.
Åkte hem efter lunch igår så man kom hem skapligt. 
På kvällen åkte jag hem till Tove och så kom Estelle o så hade vi bara en tjejkväll. Mysigt som alltid.
 
Imorgon åker jag o Lina till valpen, ska bli så kul att se hur stora dom blivit. 
Tänk att nästa vecka får jag hem honom!
Helt sjukt!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: