thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Har inte hänt så mycke de senaste dagarna. Jobbat som vanligt.
Igårkväll när jag kom hem vare bara att hoppa in i duschen oh fixa sig. Sen mötte jag eleni och simone. drog o käka på tacobar, aslängesen jag åt det! Sen köpte vi en massa godis och gick hem hit. Kollade på 22 jump street, halvsov lite mitt i filmen heheh.
Sen körde jag hem dom mitt i natten. Men trevligt vare!
Idag har jag inte gjort så mycke, sovit, varit i stallet. Sen åkte jag oh träffade lina, käkade middag.
Var ju egentligen meningen att vi skulle käka thai men det slutade med donken som vanligt.
Ligger och är sjukt trött. Proppar i mig lite mer godis.
Ska väl försöka somna snart...
Imorrn blire att fira mig, syrran och morfar. Ska bli skönt att träffa mormor oh morfar igen, var så längesen.
Sen blire ut till jobbet igen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: