thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Ja denna dag har gått snabbt känns de som..
Dagen började med att jag skulle byta mina däck på bilen men då vi inte hade alla grejer skulle vi åka o köpa de.. Slutade med att vi åkte till Årsta däck där dom fick fixa de istället..
Två av däcken var väldigt slitna, så de tyckte att jag skulle byta ut dom.. Men det är ju onödigt att bara köpa två nya och ha de andra två gamla så bestämde att de skulle byta alla 4 istället.. Så nu har min bil nya fina och bra däck, den flyter fram asnice! Sen åkte jag och köpte nya sidospeglar då de jag har är dåliga.. så ja nu är jag några tusen fattigare.. Fan va denna bil kostar pengar.. Men det är den värd, min bil är klart de bästa köpet hittills, jag bor i stort sätt i min bil. Och ja den är både superfin och asskön att köra, stor så jag får plats med hundarna i den också.
När alla ärenden åkte jag till lina o åkte sen iväg för att kolla på en ny dator.. fyfan kostade mer än vad jag trodde, så ah de får vänta lite och jag får hoppas att min data överlever denna månad..
Åkte långt ut på jag vet inte vart.. typ ute vid högstabanan.. regnade gjorde det i alla fall men där släppte vi ut Enzo så han fick springa runt o leka medans vi satt o tog skydd i bakluckan..
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: