thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Hej ska snart sova, har precis kommit ur duschen. Fyy mitt hår är sååå kort.
Sista jobbdagen imorrn.. känns bra fast ah ändå inte.. som vanligt.
Har haft konstant huvudvärk i 3 dagar nu och det vägrar försvinna, har försökt allt. Sova, ta tabletter, dricka mycke vatten, inte överanstränga mig men ahh det blir aldrig bättre. Gör lika ont när jag ska somna som när jag vaknar..
Vet inte vad det är men det känns som att det är något som spänner inuti huvet..
I torsdags var jag ju förbi min finafina älskling, gud tårarna rann när jag kom in och fick se honom. Och som han betedde sig, mitt hjärta brast lite. Han fick i alla fall sin julklapp och han äääälskade den. Var där i några timmar och vi pratade om allt som har hänt sen sist, balto har nu gått ner i vikt. Väger nu 39 vilket jag tycker är jättebra, ju mindre dessto bättre. Har sagt att de kan fortsätta sålänge han ser fin ut och han ser fortfarande ut som ett kraftpaket, han är så fin min egna lille prins. När jag kommit hem ska jag se till att ha honom lite innan jag börjar jobba igen, ska ju ha lille Eddie hemma sen i typ 3 veckor haha kommer bli intressant.
Nej nu ska jag sova, vill bara att den här jävla huvudvärken ska försvinna!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: