thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Har nu varit vaken i över 24 timmar.. som 10 snabba minuter imorse innan jag behövde gå upp för att börja jobba.
Igår åkte jag och käka lunch med lina och lathi, roligt som vanligt men kunde inte stanna så länge. Åkte hem och städade och packade, sen åkte alla hem till Estelle som skulle firas eftersom hon fyllde 22 i torsdags. Trevligt att träffa johans familj också. Morfar var sen snäll att skjutsa ut mig till jobbet, kom väl ut runt 8. Käkade lite sen satt jag, philip och maria och kröka. Haha slutar alltid att vi gör dumma konstiga saker.
Vid 3 tiden bestämde vi oss för att ha värsta spabehandlingarna, haha tror vi i slutändan hade haft 3 olika ansiktsmasker och vi höll på i säkert 2 timmar. Vid 5 tiden tänkte jag att det är dumt att gå o lägga sig nu liksom så satt uppe till kvart i 6 sen skulle jag in och byta om. Då däckade jag lite snabbt i 10 minuter, tuur att jag vaknade.
Ah som sagt är ganska slutkörd nu och jag har halva dagen kvar.. Förhoppningsvis kommer man sova gott ikväll.
 

Kommentarer

  • Lina säger:

    Kom och hämta ditt söta gudbarn nu. Du är ju trots allt både moster och gudmor.

    Svar: Ja jag måste ju göra min plikt som moster och gudmor. Men har ju tyvärr inte tid att komma hem men tycker att ni två kan pallra er hit!
    None None

    2013-08-17 | 22:01:15
    Bloggadress: http://fuckingfailuree.blogg.se

Kommentera inlägget här: