thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Ja då var helgen över, som vanligt går det alldeles för snabbt känns som man knappt hunnit varit hemma..
Blev en myskväll i fredags, jag och peter åkte in på bio och käkade lite. 
Jag jobbade under lördagen inne i stan, möttes upp i stan efter jobbet och åkte hem och bara tog det lugnt. 
Blev inte så lång sovmorgon igår, peter åkte iväg tidigt för att köra cross ute på isen och jag låg kvar.. fyfan var ju askallt ute!
Så smidig som han var så ligger ju crossen nu på botten av sjön hahah. Stackarn.
Sen åkte vi iväg med resten av de utrivna köket så nu är de redo att byggas upp. Snart är lägenheten äntligen klar!
Sen var det att skynda hem o duscha och byta om för att åka hem på middag, vilket självklart gick jättebra.
Hahah stackarn som fick stå ut med allt liv i typ 3 timmar.
Hade huvudvärk hela kvällen och vaknade även med de imorse, varit så sjukt depp senaste dagarna inte nice..
Men nu börjar man må lite bättre.. Dock hemma själv idag så änsålänge känner jag inte att jag kommer kunna somna. 
Denna vecka kommer kännas lång.. men på onsdag känns de förhoppningsvis bättre.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: