thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Ja då har man börjat på sitt långa jobbperiod igen då, nästa lediga dag 12 maj woopwop.
Nämen det är nice, april månad är bra, varit ledig totalt 3 dagar typ.
Har även fått mitt sommarschema så nu blir det en massa mer extra tid ute i täby också.
Veckorna rullar på, förra veckan hade jag pudlarna hemma, lika mysigt som vanligt. 
Snart är lägenheten klar, vi har börjat sätta upp listerna och byggt upp lite möbler i vardagsrummet. 
Ska bli skönt när allt är helt klart så man bara kan få flytta in ordentligt. 
Sen får vi se när vovven kommer och hur det kommer funka, börjar verkligen kännas tomt. 
Nu ska man väl börja fixa sig o ta sig in till jobbet.
Justja, helgen var väldigt rolig. Jobbade några timmar under lördan, sen mötte jag upp Emli för att möta Mariah inne i stan. Hade en aw med jobbet, först spelade vi curling hah vilket var sjukt svårt men roligt. 
Blev lite dricka o roligt medans, sen efter de ut o käka god mat. 
Det är väldigt viktigt att ändå ha sån här tid med sina kollegor, jag trivs så otroligt bra med de jag gör. 
Kom hem väldigt sent, var lagom död under söndan men de var bara att klä på sig o börja fixa här hemma. Iväg med en massa skit och handla grejer.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: