thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Ja då var äntligen 2016 över, vilket år.. 
Kan ju inte säga att de sista månderna varit speciellt bra men så är de ju varje år nu för tiden så blir inte förvånad. 
Men nu är det bara att satsa på 2017, det kan ju knappast bli värre.
Ja det har ju ändå hänt en del under detta år, gjort en otroligt härlig resa i usa, gått klart min utbildning, hållit en massa kurser och privatträningar och träffat så otroligt härliga människor och hundar. 
Umgåtts mycke med de bästa Lina och Johana!
Utvecklats så otroligt mycke med Kiwi och även Balto fortsätter att göra framsteg och bara är helt amazing som vanligt min lilla guldklimp. 
Hmm har jag satsat så mycke på mig själv och min hälsa.. njaaa kanske inte så mycke som jag skulle behöva men man får väl säga som alltid.. Jag tar tag i de detta år hahah.
Lite random bilder från detta år.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: