thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Nää här har vi inte varit aktiva inte, har haft kaos på jobbet hela månaden.. som vanligt. 
Men det ska nog börja lugna ner sig nu, ska ju försöka att gå ner lite i tid men än sålänge har de gått sådär.
Jaa annars har det väl inte hänt något speciellt, måendet varierar men känna som om man sakta men säkert börja komma lite längre. 
Ska ju även ta tag i träningen och maten igen sen när allt lugnat sig. 
Nästa vecka drar päronen utomlands så ska bli skönt att få vara själv. 
Förra veckan var det ju äntligen dags för min tatuering, var faktisk ganska nice och är verkligen supernöjd. 
Igår skulle det varit en heldag men Johana och Lina och sen träffa Jonathan på kvällen, dock så har jag åkt på en magsjuka så de blev att stanna hemma. 
Haha tror detta hände bara för att vi senast i måndags pratade om just magsjuka på jobbet och jag sa att jag aldrig haft och typ aldrig är sjuk.. Hahah så smart!
Nää men får hoppas att det går över snart, det är ju så jävla tråkigt när man inte kan äta nånting.. vad ska jag då sysselsätta mig med egentligen. Ahja de positiva är ju att jag iallafall kanske förlorar något kilo.
Nä ska väl försöka jobba lite under dagen, hade ju egentligen en privatträningen igen inne i stan ikväll men den fick jag också avboka så nu är den flyttad till nästa vecka.
Ah ni alla kommer nog ha en bättre torsdag än vad jag har iallafall.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: