thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Ja då var det måndag igen, ska snart börja åka ut till jobbet. 
Höstlovsvecka nu så det kommer vara full rulle men jobbar helg så skönt att bara jobba två dagar nu och sen vara ledig. 
I fredags var det jobb sen var det bio med Lina och Johana, haha kommer dock inte ihåg vad det var vi såg. Sen droppa dom mig hos Jonathan, vaknade vid 7 och var klarvaken hah standard när man äntligen kan få sova ut. 
Tvingade upp honom vid 9 så gick vi ut o käkade frukost, tog en promenad sen gick vi o la oss igen. 
Sen var Lina snäll o hämtade mig efter lunch, mötte upp Johana och käkade innan jag drog ner till stallet. 
Kvällen spenderades hos Eleni, firade henne då hon fyller år i veckan. Väldigt trevligt, sov där och igår hämtade jag min bebis och så åkte vi in till stan och miljötränade lite. Han skötte sig otroligt bra, det var väldigt mycke folk och en del hundar. Mycke ombyggnationer så mycke järnramper och liknande och han gick precis överallt. 
På bussen hem var vi båda helt slut. 
Fikade en stund hemma med dom sen innan det var dags att åka hem igen. 
Sen var det bio igen, vi såg the great wall hmm helt ok. 
Hade väldens huvudvärk hela kvällen så gick i la mig typ direkt när ja kom hem, tur att det känns bättre idag iallafall. 
Nää nu vill jag ha sommar, en månad kvar sen drar jag till värmen!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: