thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Ja då var helgen över, hatar att de ska gå så jävla snabbt..
I fredags åkte jag ner till stallet efter jobbet sen var de bio med Lina och Johana, lika trevlig som alltid.. Var ju ganska längesen vi sågs då jag varit sjuk.
Igår gjorde jag inte så mycke under dagen, låg mest i sängen och började sen rensa i mina lådor.. vilket verkligen behövdes. 
Sen drog vi in på bio igen hahah efter de åkte ja hem och tog de lugnt en stund sen åkte jag till Jonathan. 
Vi gick väl inte upp förräns typ 12 idag men de var skönt att bara sova ut ordentligt. Sen gick vi ut i solen en stund, såå skönt väder med sol och lite värme. 
Sen åkte jag hem o packade lite snabbt och åkte sen o mötte Lina och Johana i centrum, käkade lite snabbt och gick runt lite sen ut till mormor o morfar för lite middag. Matkoma som alltid efter att man varit där och nu är jag ute på jobbet. 
Denna vecka borde bli ganska skön, är ledig på onsdag och helgen så förhoppningsvis går de snabbt. 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: