thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Ja då var det äntligen fredag imorgon, som man har längtat!
Låg ju hemma och var sjuk fram till söndagen sedan började man väl känna sig lite som en människa igen. 
Inte de roligaste att ligga i sängen 24/7 och inte ens kunna sysselsätta sig med att äta.. 
Men på måndagen så åkte jag iallafall ner till stallet efter 4 dagar att bara ligga i sängen, åkte även och pussade på min bebis som självklart blev jätteglad. Han är så otroligt fin just nu, bra i vikten och lika glad och livlig som alltid. 
Sen på kvällen åkte jag till Jonathan, käkade middag och bara tog de lugnt. 
Kom hem alldeles för sent med tanke på att de sedan var upp kl 5 på tisdagen för att åka ut till jobbet. 
Skulle ha haft en lugn start och slutat kl 4 men då personalen inte dyker upp så var jag tvungen att stänga vilken pajade hela min dag. 
Blev att stressa in till stan efter stängning för att ha en timmes kurs och sen direkt därifrån till Jonathan, man var ju lagom trött när man kom hem. 
Igår var det också lång dag, haha känns som man haft öppning och stängning varje dag denna vecka... vilket jag typ haft. 
Möte igår som gick ganska bra, sitter nu och försöker planera in alla årets kurser framöver.. 
Väldigt mycke måste jag säga. 
Men ska som sagt bli skönt när denna vecka är över. 
Päronen är ju borta nu så ska bli skönt att ha lägenheten för sig själv.
Ska bli så skönt att sluta kl 12 imorgon, sen äntligen helg!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: