thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Nää de senaste veckorna har väl känts sådär, har inte så mycke lust till nånting egentligen.
Hade ju som sagt helst bara vilja ligga här i sängen hela dagarna och inte ens lämna rummet meen det går ju inte. 
Försöker ta mig ut och göra saker, försöka hålla mig levande. 
Jag har fått svårt att äta igen, har ingen aptit eller ork till att äta över huvudtaget.
Började min vardagslydnadskurs förra veckan och jag hoppas att det ska hjälpa mig bli lite mer motiverad till mitt arbete igen. 
 
Nu är jag ledig, jobbar i helgen. 
Kom hem sent i tisdags, jobbade över då jag hade mycke som skulle bli klart innan jag kunde åka hem. 
Kom hem och bara bytte om o åkte till B. 
Igår fick han gå upp tidigt då de tyvärr var tvugna att ta bort hästen.. Så jag och Sixten stannade hemma o tog de lugnt. 
När han kom tillbaka käkade vi frukost och kollade på film innan dagen skulle fortsätta igen. 
Jag åkte o mötte upp Lina och Johana en stund efter det vidare till syrran och fixade med bilen. 
Så nu har den sommarsulorna på och nytvättad. 
Efter de åkte jag hem och låg i sängen resten av dagen. 
Hostar allvarligt talat upp mina lungor konstant, har varit sjuk i över två veckor snart och jag blir så irriterad att de aldrig går över. 
Skulle åkt till B på kvällen men jag får så dåligt samvete när jag ligger o hostar hela nätterna och han blir väckt. 
 
Ska snart ner till centrum och möte Lina och Johana, efter det blir de ner till stallet sen åka ut till jobbet och hålla kurs och sen blir det att åka ut till B. 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: