thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Ja då börjar helgen gå mot sitt slut, men det har ju varit långhelg så det har varit skönt. 
På torsdagen åkte jag till stallet efter jobbet sen kom Lina och vi drog till centrum, käkade och fixade kläder sen tillbaka och red. 
Efter det var det bara hem snabbt och packa sen tror jag att vi drog hem. 
På fredagen var det upp tidigt, Anette hämtade oss kl 6 sen bar det av mot båten. 
Vi hade en rolig dag, lite missnöjda med utbudet av maten menmen förutom det så var de bra. Jag och Johana kanske drack liiiite för mycke men det hör väl till. 
Måste ju bara säga att jag älskar mitt nya hår, nytt yttre och nytt inre.
Vi sov ut igår, sen åkte vi förbi Johana och Tobbe sen även förbi Anette. Sen köpte vi med oss mat och åkte till Johana igen. Käkade och umgicks en stund sen droppa jag av Lina och sen åkte jag hem till sängen. 
På eftermiddagen kom Maria och plockade upp mig och så åkte vi ner till Jallis.
Jag har ju inte ridit honom på typ 2 månader och igår så satt jag äntligen upp och han var sig lik. Har ju haft så mycke nu men nu ska de bli mer tid med Jallis. 
Jag har ju Leia och Jallis nu från den 19 till den 28 så det ska bli skönt. Ska ner nu i veckan också jobbar ju bara mån,tis och helgen. 
Idag är det andra tillfället på valpkursen och jag hoppas att vädret håller sig. 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: