thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Fredag idag och jag har haft sovmorgon, skönt. Eller ah jag fick ju inte sova, blev väckt av hundarna 05.30 men jag kunde iallafall ligga kvar i sängen till kl 7. 
Nu har jag suttit och planerat in lite träningar och kollat schemat, ska snart gå ner och börja jobba. 
Jaa veckan då, den har gått snabbt. Jag och Leia var på jobbet mån-tis sen tog jag ledigt på onsdagen eftersom jag skulle lämna in bilen på verkstaden. 
Så det var upp tidigt där med, ösregn ute och mörkt och tråkigt. Hahah Pelle och dom är så roliga, jag hade ju lite flera grejer de skulle kolla på bilen så fick ju sitta där o snacka ett tag. Och snälla som de är erbjöd de mig skjuts då det regnade så mycke, dock så hade jag ju redan fixat skjuts men de var bara att tacka haha.
Sen var det stalet under dagen både Jalla och Kiwi sedan på eftermiddan kom Maria och dom hem.
Det blir alltid så tomt utan vovve och det är ju så skönt att bo själv.
Sen var det bara att åka hem och byta om och så gick jag o träffade J, köpte med oss mat och satt och snacka o spelade musik typ hela kvällen. Eftersom jag skulle till jobbet morgonen efter så var man ju tvungen att ta sig hem och det blev väl lite för sent haha så det var väldigt svårt att komma upp morgonen efter. Speciellt nu när det är så mörkt och dåligt väder, man blir så jävla trött. 
Igår var det trim och fix och det är samma idag också, samt träning av hund som jag har inne på pensionatet. 
Denna dag kommer nog gå snabbt, sen ikväll ska jag träffa Lina och Johana fan känns som vi inte setts på aslänge haha vad vare.. i söndags? Ja de är fan länge 5 dagar.. det är ovanligt!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: