thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Ja då var man vaken..
Är så jävla trött och så kan man inte sova.. inte för att det spelar någon roll sömn hjälper inte när man är slutkörd. 
Kommer inte gå upp ur denna säng förrens i eftermiddag då vi ska iväg. 
Igår hade jag Jallis på morgonen, asså det är så skönt där ute de är inga människor när man är ute o rider och det är så tyst. De var verkligen jätteskönt. 
Sen åke jag in till stan, guud vad mycke folk de var men jag klarade mig genom de iallafall. 
Sen la jag mig ute på parkbänken i solen och bara försökte samla tankarna lite. Väldigt skönt, inte för att jag fick någon klarare syn för de.
Jag har fått ett nytt jobberbjudande och jag vet faktiskt inte vad jag ska göra. 
Liksom vad vill jag göra? Hur vill jag må? Vart vill jag hamna?
Det känns bara som om jag checkat ut totalt, jag vill typ ingenting med mitt liv just nu.
Ahh efter att jag legat där typ i mer än 1.5timme så gick jag upp o la mig i sängen istället. Sen på kvällen åkte jag ner till Kiwi och ut p en tur sen körde jag hem Tove och efter det kände jag bara att jag behövde ut o andas. 
Så jag åkte längst ut på tyresö typ och satte mig i mörkret vid vattnet och bara satt där. Efter två timmar började de bli kallt och min mobil dog så då var det bara att åka hem. 
Jaa vi får se vad som händer, om jag kan få huvet att tänka klart..
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: