thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Måndag och det har varit full rulle. Trimmat och fixat en massa pappersarbeten, känns iallafall bra.
Helgen kändes ändå ganska lång ändå även fast den var över snabbt.
I fredags slutade jag kl 5 så då åkte jag, lina och johana till carro då johana skulle fixa sina fransar. Trevligt som alltid, sen var de bara hem och lämna grejer och byta om sen gick jag hem till J, blev att sov kvar där. Såg på film och bara hade det mysigt. Sen var det upp tidigt, somliga hade det ju lyxigt med att kunna sova ut. Ut till jobbet och hade sista tillfället på valpkursen, alla nöjda och glada så det var roligt. 
Efter det åkte jag till Carro och vi tog en skön promenad i solen sen hem till stallet. Efter det blev det en spontanare till bion med gänget och fyfan va mycke folk de var!
Nackdelen med att gå på bio på helgen, mycke bättre mitt i veckan.
Kom hem sent och då var det bara att sova. 
Stängde av alla larmklockor och bara dog. Vaknade inte förrens efter kl 11 då han ringde och väckte mig, ombytta roller då de alltid är jag som vaknar tidigt och han som sover bort halva dan.
Vi tog en skön promenad ute i solen, tror vi var ute i typ 3 timmar, gick bort mot vattnet o satt där ganska länge sen gick vi ner mot stallet och runt lite överallt. 
Sen mötte jag upp Lina och Johana igen, drog till centrum, käkade och sen hem igen. 
Känns som man hunnit med mycke ändå, en väldigt skön helg med andra ord och nu längtar vi till nästa!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: