thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Ja då börjar denna vecka dra mot sitt slut, känns som den varit ganska lång men ändå som om tiden bara sprungit förbi.
Har inte varit hemma någon dag under veckan, vilket har varit ganska skönt. 
I onsdags sov jag hos Carro då vi bara hade en myskväll hemma, vi däckade på soffan med andra ord. 
Har varit en hel del trim denna vecka och det har gått super hade även några nya kunder på privatträningar och det rullade på bra. 
I fredags var det bara direkt ner till stallet och pyssla om prinsen, var helt ensamma och det var så skönt. Även när vi red ut så var det helt tomt. 
Trots blåst och lite oväder så tänkte jag att nää vi ska fan rida som vanligt med både barbackasadel, halsring och repgrimma. Han var lite stissig och hetsig ibörjan, han gillar ju varken när det är mörkt, blåser eller regnar. Men han skötte sig så otroligt bra, vi fick några små diskussioner om hur vida vi skulle framåt eller inte men efter en lugn stund så lyssnade han ändå. Man blir så stolt, ibland när vi är ute så tänker jag tillbaka för några år sen, jag hade då aldrig sett framför mig att vi skulle kunna gå så som vi gör idag. Han är verkligen one of the kind!
Igår så var det släktfirande då både jag och syrran fyller år snart och även morfar. Trevlig var det, en jävla massa mat som alltid så man rullade hem. 
Efter det plockade jag upp Lina och vi drog på bio, efter det åkte vi runt ett tag med bilen och sen var det dags att åka hem och sova. 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: