thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Igår var det äntligen fredag, som man har längtat. 
Slutade vid 12 och då var det möte i 1.5timme sen ner till stallet med Amanda, skön tur ute med mitt monster. 
Efter det var det bara hem och byte om sen plockade jag upp Lina, så åkte vi först ut till jobbet för att jag glömde mina kängor sen åkte vi för att kolla bio.
Bev dock ingen då det var något fel på heron så det var bara att åka hem igen, åkte och käkade sen plockade vi upp Johana och åkte ut till Nynäs, körde runt där lite sen åkte vi hem. 
När jag parkerade bilen kände jag bara att jag behövde samla tankarna lite så det blev en promenad ute i mörkret, tror jag var ute typ 1 timme.  Ganska skönt, det var väldigt lugnt ute trots att det var fredag och sent men jäävligt kallt.
Nu ska jag snart åka och hämta Balto och sen invänta Micke, blir en vandring idag och det ska bli så skönt. Vi har dock inte bestämt än vart vi ska gå, blir antingen ut till Vissvass eller nån annanstans i Tyresö. 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: