thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Ja för en månad sen träffade jag en person som verkligen vände allting upp och ner. Och det är väl så det ska vara. 
Efter mycke tankar och känslor kring mig själv så var det väl bara att köra, det kändes ju bra. 
Jag föll för en kille. 
Det tog ett tag för mig själv att faktikst acceptera de känslorna men allt kändes ändå på något sätt så enkelt.
För första gången i mitt liv så var jag helt öppen med hur jag kände och jag var inte rädd för att prata om det. 
Jag har alltid haft svårt att prata om mina känslor och alltid känt behovet av att inte prata om hur jag tänker. 
Men denna gången bestämde jag bara att jag kommer vara öppen och ärlig, det kommer man längre på. 
Även fast det hela fortfarande var lite skrämmande för mig så kändes det ju ändå bra men man hoppas ju alltid att när man själv är öppen och ärlig att den andra personen är det samma. 
Vilket jag även trodde. 
Jag har alltid haft svårt att lita på människor men han gjorde allting så enkelt, verkligen stöttade mig med mina känslor och försökte förstå. 
Tänk er själva, du tror dig veta vem du är och har haft det på ett sätt i typ 6 år och sedan vänds allting bara upp och ner. 
Men ja vad ska man säga, alla männskor är inte helt ärliga. De gillar att spela spel med folks känslor, se hur långt man kan dra det. 
Det värsta av allt är faktiskt att man inte tror att personen i fråga ska vara sån, jag menar vissa personer känner man ju direkt att de är riktiga rövhål. 
Sedan att man själv typ måste dra ut orden för att få fram allt är ju också något som stör mig, när man redan pratat om att man ska vara öppen och ärlig och sedan inte våga prata. 
Menmen livet går vidare. 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: