thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Ja då var första jobbhelgen avklarad och det var skönt att vara tillbaka. 
Nu är det ganska lugnt denna vecka så det är skönt.
Yeees och igår var det äntligen måndag, ganska kort jobbdag slutade vid 4 sen var det ett väldigt tråkigt möte med Erik.. Vet faktiskt inte vad man ska göra, orkar just nu inte bry mig heller och jag blir fan inte längre förvånad.
Meeeen det skulle inte få förstöra mitt härliga humör eller min kväll. 
Sen var det bara att börja fixa sig och åka. 
Asså detta med att gå på dejt har ju aldrig varit min grej hah men allt gick faktiskt bra och jag blir inte förvånad. 
När man klickat såhär bra med en människa så krävs det nog ganska mycke för att något ska gå fel hah. 
 
Stop being afraid of what could go wrong and start being excited of what could go right.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: