thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Ja då var man hemma efter en vecka i solen, kom hem på kvällen och ja det var ändå ganska skönt att komma hem. 
Äntligen kunde man ju prata i telefonen så efter 4.5 timmes samtal och en klocka som hunnit bli typ 4 så var det dags att sova. 
Vaknade lite innan lunch och då var det bara upp, packa och göra sig redo att åka till jobbet. 
Stannade förbi i danderyd och umgicks med Carro en stund, plockade upp lite grejer från Hv. 
Skönt att jobba men jag vet inte riktigt hur jag tänkte när jag la schemat och att jag nu jobbar fram till torsdag..
 
Resan var iallafall jätteskön, fokus på träning och bara njuta. Lyckades ganska bra tycker jag, när man är utomlands är det ju inge svårt, det är ju så härligt att gå upp innan solen hunnit upp och bara springa, se hur solen sakta kommer upp och gatorna som inte är fulla med folk. 
Varmt och härligt väder, och ah bara njuta av att vara borta ett tag. 
Men en vecka går så snabbt men ändå så långsamt, men nu är det bara två dagar kvar!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: