thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Ja då var man inne på sista jobbveckan.. Tänk att det bara är 3 dagar kvar sen är det 2 veckor off..
Som alltid känns det jobbigt.. men jag hoppas att de kan sköta stället men jag vet ju vad vissa kunder tycker. Känns ju alltid bäst när man själv kan ta alla kunder. 
Har helt plötsligt 4 trimkunder nu på 3 dagar hahah asså för 2 veckor sen efter min sista (de trodde jag då) trimkund innan semester så har det bara kommit fler och fler. Jag vet inte hur många hundar jag trimmat de senaste veckorna men många har det varit. Men det har varit så kul, kunderna nöjda och ja det har gått bra helt enkelt. 
Nu är det bara 3 dagar kvar till examen också.. asså 3 DAGAR! Herregud, jag hoppas bara att jag blir godkänd så att jag får skiten avklarad.. så håll tummarna. 
Imorgon blir det att ringa läkaren också då jag fått en knöl som gör jävligt ont och som dessutom växt endel de senaste dagarna och gör bara ondare.. 
Får se vad de kan va men man tänker väl att de är det värsta..
Yeeey roligt, kommer väl bli så att semester startas på sjukhus woopwoop!
Nu ska jag laga mat och kanske plugga lite.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: