thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Jag antar att man trodde att man kommit längre än såhär. 
Jag orkar bara inte med dessa berg o dalbanorna.
Men jag är så glad och så otroligt tacksam för att jag har dessa människor vid min sida.
Så mycke tid som vi spenderar tillsammans, det är precis som förr.. nej bättre än förr. 
Alltid är det nånting roligt på gång och även om vi bara ses helt utan planer eller ork att göra något så har vi minst lika roligt. 
Tänk att det var 6 år sen ni kom fram till mig på tvärbanan när man skulle hem från första dagen i skolan, oherre vilken start hahah.
Från första dagen i skolan till nu 6 år senare och vi är starkare än nånsin, vem hade kunnat tro det. 
Livet är inte lätt men att ha vänner som dessa gör det bättre. 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: