thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Så då har vi precis kommit hem och både hundarna och jag är helt slut.
Idag har vi bara varit hemma och tagit det lugnt och bara njutit av ledigheten. 
Vid 18 åkte vi ut mot haninge för en promenad och umgås med de bästa, smidde planer för framtiden och åkte och handla lite snabbt inför lördag. Kräftskiva woopwoop.
Tränade även Kajsa idag, körde lite ingångar och sen jobbade vi lite på fotgåendet. Och hon lär sig väldigt snabbt och är superduktig, dock får man ju såååå ont i ryggen haha.
Ganska skönt att få en liten pause nu och bara bo själv ute i skogen med dom här. Bara komma bort lite.
Ja som sagt, jag är ju en sån person som behöver endel tid för mig själv. Bara komma bort och bara tänka, det har inte funnits så mycke tid för det på senaste tiden. Det har alltid varit folk överallt och saker man måste göra hela tiden. 
Jag har absolut inga problem att umgås med folk när jag väl är där med dom men det är just när man sen blir själv som man känner hur stort behov jag verkligen av att vara just ensam. 
Även fast jag just nu är påväg ner så fortsätter jag tänka positivt och jag har ju så underbara människor omkring mig. 
Jag kämpar för att inte gå tillbaka till de gamla dåliga vanorna. 
Vet faktiskt inte vad jag skulle göra utan dom.
Dom får mig att se ljuset i tunneln när jag är omgiven av mörker, de får mig att le när det egentligen bara finns tårar och de får mig att vilja leva när jag egentligen bara vill dö. 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: