thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Asså detta med att blogga.. 
Jaa förra helgen blev bra iallafall, hade det askul med en massa nya människor och jävlar vilket hus asså..
 
På söndagen träffade jag Lina och Johana när jag väl var körbar, tror vi gick på bio. 
Sen var det hela jobbveckan, har varit en del trim som vanligt men allt har ändå rullat på. 
Johana och Lina kom ut till jobbet igen tror det var på tisdagen, så vi tog en kvällspromenad med hundarna.
På onsdagen blev det att rida ut i regnet eller ah det har ju typ regnat hela veckan.. så tråkigt jag vill ha fint väder.
Efter stallet åkte jag till Lina och Johana igen och vi umgicks även under torsdagen. Igår slutade jag tidigt, satt i köer i typ 2 timmar och sen var det bara att lägga sig i sängen. 
När klockan var 8 blev man hungrig så träffade Lina o vi drog o käkade sen åkte vi till Johana en stund. 
Nu ska jag snart börja fixa mig, åka till Lina och fira Pontus som fyller år.
Jaa mina dagar och veckor ser för det mesta likadana ut, en massa jobb och försöker få så mycke tid med dom bästa som möjligt.
Tycker vi lyckas ganska bra, ses ju typ nästan varje dag även fast man jobbar arslet av sig.
Do what makes you happy eller vad säger man.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: