thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Jaa då var de torsdag, min kurs börjar om typ en timme så har skrivit ut alla lappar och gått igenom de sista. 
Får hoppas att vädret håller sig, i söndags blev det så jävla varmt så varken hundarna eller vi orkade så mycke. 
I måndags var vi på Boda borg och fyfan va roligt det var men ont fick man typ överallt.
På kvällen drog vi på bio hahah igen!
Asså träningsvärken dagen efter asså.. Var i stallet kunde knappt hoppa upp.
Åkte iväg till nacka med syrran för att hitta presenter men det gick väl sisådär..
Åkte även med Maria ut till Jallis, gud vad man saknar honom men roligt at se att han anpassar sig bra till de nya. 
Kommer försöka börja rida honom lite smått nu snart igen. 
Och Leia var ju självklart med och gud vad glad hon blev, har ju henne i september igen så det ser vi fram emot. 
Sen åkte vi hem och klippte lite klor och hon skötte sig galant. 
Sen har det bara varit en jävlans massa jobb. 
Igårkväll kom Lina och Johana förbi med lite käk, asså hur bäst är inte dom. Åker liksom hela vägen hit, guldvärda. 
Synd bara att vi inte kunde umgås sålänge då jag var tvungen att fortsätta med jobbet meen det var ju lika roligt som alltid. 
Men ja ibland får de verkligen huvudet att snurra på en, så mycke som man jobbar och sliter..
Liksom man väntar ju bara på att kroppen ska lägga av helt även fast jag vet att det är på gång lite då och då. 
Självklart älskar jag mitt jobb och skulle verkligen aldrig kunna lämna detta ställe. 
Men vem vet, senare kanske man inte har något val. 
Nu ser jag iallafall fram emot min kurs, få träna hundägarna och deras hundar o visa dom den rätta vägen för att komma rätt.
Jag ser fram emot helgen, firar Carro på lördagen och sen syrran på söndag. Sen blir det att umgås med Lina och Johana självklart, troligtvis bio haha.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: