thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Jag blir så jävla trött på dessa dagar.
Dagen har bara varit lång och skittråkig och dåligt väder. 
Nu är jag hemma i 5 min för att snart åka ut till jobbet igen, varit nere i stallet för att få lite lugn och ro och det var skönt.
 
Ibland måste man bara backa några steg, få en syn på vart man befinner sig och vart man är påväg.
Hur ser stigarna ut och vart kommer det ta slut?
Det är svårt att känna sig nöjd. 
Vad är rätt och vad är fel.
Ska jag alltid behöva känna mig såhär.
När ska jag sluta anpassa mig efter andra. 
Jag försöker vara alla till lags och jag glömmer bort mig själv. 
Vad är jag utan alla måsten? 
Utan allt jag gör?
Jag gör allting för att försöka känna mig tillräcklig. 
För jag känner alltid att jag inte räcker till, att jag duger inte.
Jag vet inte längre om jag gör det av glädje eller just för att det blivit som måsten. 
Det går som på autopilot, det går inte att styra av.
 
Jag önskar att jag en dag ska kunna känna att jag duger precis som jag är. 
Att det inte spelar någon roll vad jag gör, att det jag gör inte avgör om jag är tillräcklig eller inte.
Att jag är den jag är och inte bara den dom vill att jag ska va. 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: