thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Ja efter den långa veckan och den enormt korta helgen så har man varit väldigt trött dessa två dagar. 
Nu är jag iallafall hemma igen, legat i sängen sen jag kom hem vid typ 4 idag.
Inte käkat sen lunch och ja nu känns de lite för sent så får vänta tills imorrn fast jag är typ ashungrig.
Hm ja imorrn då.. Tänkte kolla med Lina om hon ville käka lunch med mig, då hon jobbar blir det nog ganska tidigt men det passar ju bra eftersom jag redan nu är hungrig.. Dock så tror jag att hon sover då hon går upp tidigt och vill ju inte väcka henne så får kolla det imorgonbitti!
Sen ska jag träna Enzo hade jag tänkt, så hämtar honom från Lina på jobbet sen får jag se vart vi åker och tränar. Skulle tro att det blir här i tyresö. 
Sen blir det stallet och på kvällen bio haha tror vi har kommit in i den där bio en gång i veckan perioden igen hah.
Borde väl sova snart så jag slipper ligga här o va hungrig.. får hoppas att jag inte drömmer om mat för du kommer jag ju typ avlida.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: