thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Ja då var denna jobbvecka slut och ja det känne i kroppen att den varit lång och utmattande.
Har jobbat på 3 av våra ställen i veckan och det har varit full rulle hela tiden men det är skönt. 
I fredags hade jag, Carro och Britten fixat en mysig kräftskiva på jobbet. Alltid härligt att spendera tid med mina favoritkollegor. Vi körde hem Britten någon gång efter midnatt sen var det bara direkt ner i sängen. Skönt med lite sovmorgon.
Sen var det bara att börja förbereda inför sista valpkursen. Och gud vad jag älskar att ha den sista omgången, att se hur mycket valparna utvecklats och se hur bra alla klarar de olika övningar trots de enormt svåra störningarna för dom. 
Och som alltid var alla supernöjda, ena familjen stannade kvar typ en extra timme bara för att få sitta kvar och prata om allt möjligt. Det är så roligt att man alltid kommer nära sina kunder och att faktiskt få höra att de tycker att man är bra och att de lärt sig enormt mycke. Denna familj hade även haft schäfrar tidigare så det blev ju mycke prat om den bästa hundrasen såklart. 
Men ja det känns alltid skönt att få lite bekräftelse, att jag faktiskt kan och att folk tycker att det jag gör är bra. Eftersom jag oftast är väldigt osäker på mig själv och min kunskap så känns det bra. 
Jag börjar få mer bättre dagar nu än sämre så det är skönt också att jag långsamt och sakta börjar komma ur denna svacka.
Ja mer idag då?
Käkade med Lina när jag kom hem, sen kom hon hit en stund. Käkade en massa chips och kakor fast man inte alls var sugen haha men vad ska man göra när man redan köpt de liksom..
Kollade på Maze runner, den var väl helt ok.. ganska långdragen och man fattade inte så mycke men vi ska ju se tvåan sen när den kommer ut på bion.
Imorrn blir det bio med Lina och Johana, tur så är de lite senare under dagen så får man en sovmorgon till wohooo!
Nää ska väl försöka sova snart..
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: