thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

 
Ja då var denna vecka slut och guud vad lång den har varit. Första veckan jag jobbar mån-fre och ja de känns i kroppen.. Saknar jag mitt gamla schema? Jaaa! 
Men detta kommer blir bra det med när korppen fått vänja sig. 
 Nu blir det att vara mycke i danderyd och styra upp allting sen tar jag över där ett tag och det ska bli väldigt roligt.
Annars då? Veckan har rullat på, min privatkurs blev inställd i torsdags då ägaren råkade ut för en hjärtinfarkt men hoppas att hon kryar på sig så vi kan komma igång sen.
Varit i vallentuna och jobbat också och det har varit roligt,trevliga kunder där med några känner jag ju sedan innan vilket var roligt.
I fredags hade vi en trevlig kväll med de flesta i personalen och vi var på grönan, käkade god mat, kollade på magnus uggla och åkte en massa. Alltid kul att få umgås med alla.
Idag vaknade jag inte förrens vid halv 1! Sjukt men ja trött var man. Åkte sen iväg och kolla på en lägenhet som tove hittat, ja den var väl fin men inget för mig haha.
Ska iväg o kolla på en annan på tisdag. 
 Ut till jobbet igen ikväll, om det inte är såhär dåligt väder tänkte jag och Carro ta en mysig kvällspromenad igen.
På fredag ska vi fixa en liten kräftskiva vilket kommer bli lika trevligt som alltid. 
Får se vad veckan mer har att erbjuda men ja nu ser vi bara framåt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: