thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Igår hade jag en sen kund, ibland blir man så irriterad på deras respektlöshet.. Att säga att man senast kommer en tid och sen när man ringer ringer o ringer och sedan dyker upp över en timme senare ahh då blir jag fan irriterad.
Ah sen var jag så trött så pallade inte ens ta mig hem så sov här inatt. Ska snart åka ner till stallet, fint väder iallafall. 
Blir nog en tur runt rundemar nu på förmiddan med Kiwi, sen ska jag åka till Lina, ska sätta oss o grilla nånstans och än sålänge är det väder för de!
Sen på eftermiddan har jag planerat att köra lite bommar med Jallis.
Får hoppas att det går bra haha man vet ju aldrig, han har aldrig gått över bommar uppsuttet så det blir intressant men med tanke på de framsteg vi gjort ser jag inte att de kommer bli nå stora problem.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: