thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Igår var jag ju hemma, låg mest i sängen. Tog tag i mitt rum och rensade bland mina grejer. 
Skönt att få det gjort iallafall.
På eftermiddan åkte jag till Lina, skönt att få i sig lite energi. Hade roligt som vanligt, åkte o köpte burfläktar till min bil eftersom mina fläktar gått sönder så vill jag inte att hundarna ska få lida. 
Så nu ska jag bara fixa upp de på ett bra sätt, blir bättre i nya bilen sen när jag har galler som jag kan sätta fast de på men jag har en lösning nu också som jag hoppas funkar. 
Bilhandlaren ringde mig förresten här om dagen. Min bli kommer tydligen bli en 2016 modell då de slytat göra 2015.. vilket låter konstigt menmen blir nog bra, behöver inte betala extra iallafall mohah.
Nu är jag redo för lite jobb, skönt väder är det. Bara min kropp som inte riktigt är med på noterna men så får det va.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: