thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Jag får alltid frågan 'Hur får det dig att känna?'
'Varför får du den känslan?'
'Vad kan du göra för att göra det bättre?'
Kanske är det inget av svaren eller de frågorna.
Frågan är vad jag vill känna, hur jag vill må och vad jag ska göra.
Och jag har inget svar på någon av frågorna.
Jag försöker att hitta en balans som inte finns, som jag egentligen inte ens är i närheten av.
 
Varje dag drabbas jag av trötthetsattacker, de kan hålla allt ifrån några minuter eller som idag i över 1 timma.
Det är jobbigt, speciellt när jag får det när jag kör bil. Det är som om jag kan somna när som helst och jag orkar knappt hålla mig uppe. 
Vet inte alls vad det är men de har blivit allt mer den senaste tiden. 
 
Får se hur de närmsta dagarna ser ut, kommer eventuellt åka till läkaren i veckan både för den röda fläcken samt försöka få svar på vad trötthetsattackerna kan vara.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: