thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Ska snart ner o jobba, känner mig sjuk och trött..
Ny kurs idag.. hoppas att det kommer gå bra.
Inte gjort så mycke dessa dagar jag varit hemma.. I onsdags var jag på jobbet för möte sen var jag nere i stallet som vanligt med Amanda. I torsdags spederades dagen med bestiii, åkte runt lite och fixade blommor till mamma som fyllde år sen var ute i solen med Enzo. 
Igår låg jag i sängen hela dagen, gick allvarligt talat bara upp två gånger på hela dagen för att pissa!
Var ju lagom öm i kroppen på kvällen när jag skulle börja ta mig ut till jobbet..
Kollade på en massa filmer, började med Red dog, Rädda Willy, Rädda willy 2, Rädda willy 3, The cove och Blackfish. 
Ahh såå jaa jag låg o grät typ hela dagen, bra.
Nej är på dåligt humör, det är ju en massa snö ute igen! Vart fan tog våren vägen?
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: