thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Igår åkte jag o hämtade min fina stjärna. Och är vi var påväg ut till skogen kom den härliga solen fram. Mötte upp Tove och Frejda som var ute med hennes hundar så vi tog sällskap. Haha de var ju livrädda för honom till en början men han fick gå kopplad en stund medans de små sprang runt. Sen kunde jag faktiskt släppa honom lös och han skötte sig så bra, inga utfall på de 3 timmar vi var ute, såå duktig. Han passade även på att ta sig ett dopp när vi kom ner vid nyfors där de inte var någon is, haha asså de går ju inte att stoppa honom när han vet att det finns vatten i närheten. Han blir helt tokig och måste hoppa i. Min fina lilla älskling! Känner mig bara så lycklig när jag får gå där i skogen och bara kolla på honom. Se hans lycka när han får springa runt där och bara vara. 
Igr hade jag sista kursen, vilket var jävligt skönt. Den kursen har verkligen varit mitt stressmoment den senaste tiden men det har faktiskt gått bra. Men som sagt skönt att den är över.
Nu ska jag snart åka ner till stallet och sen ut till jobbet, blev tillfrågad om jag kunde jobba de sista timmarna och ja som alltid så säger jag ja. 
Två dagars jobb på schemat sen blir det heeeelg.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: