thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Jaa då var dagen med stort D här, är sååå nervös att jag nästan kissar på mig!
Men får hoppas att det går bra, imorrn följer min älskling med så då kanske det känns bättre haha eller värre..
Dagarna har gått bra, igår blev äntligen receptionen färdig och jäääävlar vad fint det blev, vi är så nöjda!
Nä nu ska jag börja fixa mig, här är lite bilder som är tagna de senaste dagarna.
Finaste Larsson kom till oss i tordags med sin nya lilla flock med Olle och Zingo. Olle skulle tydligen vara en väldigt försiktig och reserverad kille med han drog sig fram de första han gjorde och skulle pussas och mysa. Riktigt härliga båda två och Larsson behöver verkligen det, känns bra att se honom glad igen.
Några av dagishundarna
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: