thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Jaa dåligt bloggande men jag kommer inte in från mobilen och har inte haft någon dator så jaa.
Nu är min semestervecka slut och guud vad mycket man gjort. 
Känns som man rest genom hela sverige, ena dagen var man i hudiksvall sen nästa i örebro och sen gnesta. Har haft super roligt iallafall spenderat en massa tid med lina, fick ha min älskling i härliga örebro i två dagar och bara njuta. Varit iväg på linas land med släkten vilket alltid är lika trevligt. 
Igår var vi på bio och såg San Andreas fyfan, efter typ 1000 hjärtattacker och andnöd och varit asnära att kissa på mig så var det faktiskt ganska bra. 
Kom hem nån gång på kvällen och la mig typ direkt, sen låg vi uppe och pratade till typ kl 5?! Sjukt.. asså jag är ju en sån person som inte gillar att prata med folk men asså vi låg verkligen o pratade i 5 timmar! 
Sjukt men jag gillar henne faktiskt.
Såå ja sov ganska länge idag, men vid 4 tog jag tag i mig själv och det blev att gå ut på en promenad. 
Skönt, sol och hyffsat varmt.
Ska snart åka ut till jobbet eller ah de blir nog om några timmar.
Bara jobb imorrn haha sen ledig igen.. känns lite ovärt menmen skönt med en lugn start.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: