thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Ska snart ner o jobba.
Igår var en bra dag, gick upp vid typ 8 och började fixa mig. Var hos Lina vid typ halv 11, drog iväg och skulle köpa studentgrejer till Jonas som tog studenten igår!
Mycke folk vare men kul att se alla glada människor, guud tänk att det var två år sen man tog studenten.. känner mig gammal.
Jag fick färg igår iallafall, hah vilka ränder. tur att jag hade klänning på mig för fyfan vad varmt det var. Hade först jeans och en topp på mig men Lina hade köpt lite grejer från london bland annat en jättefin klänning som jag då bytte till. 
Sen var vi hemma hos Lina och släkten kom förbi, lika trevligt som alltid.
Sen var jag tvungen att dra lite tidigare än väntat då det blev lite problem ute på jobbet.
Men dagen var bra iallafall och tråkigt att jag nu inte kommer kunna träffa Lina på hela veckan då hon är borta. 
Meen nästnästa vecka blire roadtriiiip, en liten iallafall :)
Den bästa personen som finns!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: