thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Skönt att ha varit hemma dessa dagar och äntligen varit nere i stallet. Har inte gjort så mycke dessa dagar, mest legat inne och sen när det varit dags att åka till stallet har jag gått upp åkt ner varit där några timmar och sen hem till sängen igen. 
Träffade Lina igår också, kollade in nya bilen, åkte iväg och gick med Enzo och käkade. Trevligt som alltid, och en jävligt skön bil var det! 
Har inte så mycke lust till nånting just nu men jag befinner mig inte på en bra plats. Men jag försöker att inte lägga så mycke tanke på det, jag tar en dag i taget, timme för timme. 
Det går liksom inte att förklara, det enda som får mig att resa mig ur sängen är alla dessa människor. Alla saker som jag måste göra. Jag bryr mig för mycket om att göra någon besviken så därför reser jag mig varje dag även fast varenda muskel och tänke i min kropp skriker stopp. 
Om jag inte hade haft Lina, Bettan, Kiwi, Balto och jobbet så vet jag exakt hur allt skulle sett ut idag.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: