thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Kom hem nångång efter kl 22, lång dag men skönt väder så ska inte klaga! 
Har varit skönt att vara på jobbet och fokusera på lite annat, haft världens mysigaste tax också som jag blev väldigt fäst vid. Tax är ingen favorit direkt men nu när man verkligen behövt en sån där som bara är med överallt så passade hon in direkt. 
Hon har varit med mig hela tiden, konstant. Skulle sova på mig och bara mysa, och så fort hon kände att jag var vaken eller bara vandrade iväg i sämre tankar som kommer hon med sin lilla nos och puffar på en. Nä en riktig lite ängel och lite tråkigt att veta att hon åker hem nu i helgen..
Ja har inte gjort så mycke sen jag kom hem, kom precis tillbaka från en promenad i mörkret eller ah mest spring blev de väl men de var skönt. 
Imorrn ska jag ner o hämta mina kläder som kommit wohoo sen ner till stallet och ta in hästen sen träffa Lina sen antagligen tillbaka till stallet och sen till Eleni sen bär det av till stan. Jaa jag ska ut, hah händer inte ofta men får hoppas att de blir trevligt. 
Ska väl försöka sova.. sömnen är som sagt inte den bästa just nu. Ligger bara o vrider och vänder utan att kunna somna några längre stunder..
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: