thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Haft en väldigt bra helg, uppgåtts så mycke som möjligt med Lina.
Idag åkte jag även och hämtade balto, köpte ett nytt halsband till honom. Han fyller ju år på fredag men eftersom jag jobbar så fick han en tidig present. Kommer åka förbi honom sen igen på onsdag innan jag åker ut till jobbet.
Måste somna snart, upp tidigt imorrn! Gaaah äntligeeeeeen är det måndag! 
Har längtat till denna dag så länge och äntligen är den här! Blir att åka ut till jobbet och jobba extra några timmar efter det. 
Stänger vid 18.30 sen bara åka direkt hem och plocka upp lina och sen dra på bio.
Nää asså att jag ens ska kunna somna nu.. det går ju aldrig att somna när man bara vill att natten ska vara över. 
Kanske berättar jag imorgon eller kankse inte.. Resten av er får helt enkelt fortsätta vara ovetandes.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: