thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Borde ha somnat för längesen..
Men nej.
Huvudet är tomt men ändå så full av tankar. 
Man blir så trött.
När det bara ska upprepas gång på gång..
Kan vi bara släppa det och gå vidare?
Okej..?
 
Nää att släppa och gå vidare är ju aldrig riktigt min väg..
Nej har aldrig varit och kommer aldrig att vara.
Jag vill kunna förstå, kunna ha svar på det jag inte vet. 
Om folk inte kan ge mig det ahh då blir det bara.. ahh jag vet inte vad.
Kaos?
Mästaren på att älta saker.. ja den har vi här.
Jag kan gå igenom varje liten detalj och granska och vrida o vända. 
Och ändå inte förstå.
Har ibland ingen förståelse alls för hur folk tänker i sina val. 
 
Nää vi alla är olika, we all have our own shit. 
Och ja vi väljer att lösa problemen på olika sätt.
Kan ibland vara väldigt intressant och ibland bara väldigt irriterande.
Ah okej jag löser sällan mina problem.. och hatar konflikter.
Men ibland behöver man bara starta ett bråk bara för att få se att det faktiskt finns känslor i människan. 
 
Jag tycker det är fel när man inte visar något, alltså ingenting alls!
Jag själv tycker att man ska visa vad man känner och faktiskt berätta det.
Jag har varit båda delarna. Jag har varit den personen som är lika kall som isen, som inte visar nånting.
Jag har även varit den som varit öppen och sårbar. 
Ingen av delarna är enkla, det är jobbigt att inte känna nånting alls och det är jobbigt när du känner för mycket.
 
Ja det är svårt att hitta den där balansen..
Fortfarande.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: