thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Ja fortfarande ingen blogglust..
I helgen har jag väl inte gjort så mycke, var med Lina på lördagen sen i stallet, på söndagen åkte vi till anette där vi firade carro som fyllde 25 tidigare i veckan, väldigt trevligt. Sen efter de var de stallet och sen hämtade jag balto och så åkte vi med lina och enzo till tyresta by. 
Igår gjorde jag inte så mycke, låg inne i början av dagen sen ner till stallet, på kvällen drog vi ner till nyfors. 
Hittade en ny väg haha eller väg skulle jag inte kalla det snarare klättervägg, vilket var awesome. Adrenalinkickade lite där och sen fortsatte vi springen runt sjön. 
Ska se om jag hinner dit  idag med, igår var det ju också ganska halt haha var nära på att ramla ner. Tur så är de för det mesta vatten under så man kankse inte gör sig så illa hah men högt är det.
OMG justja! Vet ni vad jag såg igår! En orm som åt en fisk! Ganska coolt aldrig sett de förut, och ormen var ganska liten och firren såg ut att vara alldeles för stor. Men ändå.. hur den ens fick tag på den. Hade ju dock inte mobilen med mig, självklart..
Nää ska städa lite på rummet nu och sen ner till stallet och ikväll åka ut till jobbet. 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: