thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Bara några timmars jobb kvar sen blir det att åka ut till Bo och bara sooova!
Igår jobbade jag halvdag sen bar det av till värmdö för lite släktträff vilket var lika roligt som alltid. 
Det var ju några år sen så det var mycket prat haha hade typ ingen röst kvar när jag kom ut till jobbet. 
Jag var en av de sista som åkte därifrån, jag var ute på jobbet typ halv 11 och då var det bara raka vägen i säng. 
Man var ganska trött idag men det var de värt!
Imorrn är det måndaaaag! Hahah det händer alltid roliga saker på måndagar.. Imorrn ska jag åka iväg med Balto och träffa Mia (hans uppfödare) och Jenny, åhh jag börjar känna mig så nervös men det ska bli så roligt. 
Har ju velat träffa dom så länge men vi har alltid missat varandra då jag antingen har jobbat eller så har de varit upptagna. Så ja 5 år senare träffar vi dom äntligen och de ser så mycke fram emot att få träffa Balto. Han är ju som sagt hunden som försvann för dom. Och ja jag kan verkligen förstå den känslan.. Att inte veta vad som har hänt honom, eller hur han har det eller hur han mår. 
Haha får hoppas att han sköter sig tillsammans med alla släktingarna!
Efter det ska jag plocka upp Molly, helt sjukt att vi inte setts på ett helt år! 
Det är galet, nää jag fick bara i hela kroppen 'vafan är det här näää nu ringer jag' slutade med att vi pratade aslänge som om vi inte haft det här avbrottet och det känns så bra. 
Så ja vi ska väl bara chilla, laga lite mat och ahh får se. Trevligt kommer det bli iallafall, ja det är ju mycke som har hänt på ett år.
 
Ja nu när man sitter o tänker på dessa år, speciellt igår när man pratar om allt som har förändrats och så. 
Ja det har varit kämpigt men gud så långt man kommit och det är såna ögonblick man lever länge på. På all lycka som man känner i kroppen och när man är bland alla dom där människorna och man bara känner positiviteten stiga. Jag behövde verkligen det.
Nej jag måste lära mig att känna mig stolt för det jag har uppnått och för det jag gör och det jag vill göra. 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: